Logo
  1. Úvod
  2. Časté dotazy
Tabulky velikostí

Tabulka pro kombinézy, bundy a kalhoty:

Měříme:
VÝŠKU POSTAVY - od temene hlavy k chodidlu
OBVOD HRUDNÍKU - v nejširší části v podpaží
OBVOD PASU - v nejužším místě nad bok
OBVOD BOKŮ - v nejširším místě přes kyčle
DÉLKA NOHOU - od rozkroku k chodidlu

 

Pánská tabulka velikostí pro MBW, Modeka, Difi:

tabulka velikostí

 

Dámská tabulka velikostí MBW, Modeka:

dámská tabulka velikostí

 

Tabulka pro helmy:

Měříme obvod hlavy cca 1 cm nad ušima

vel prilby

- žlutý řádek = Velikost přilby
- zelený řádek = obvod hlavy

 

Tabulka pro rukavice:

Měříme obvod ruky mezi palcem a ukazovákem k malíkové hraně

Tabulka v.rukavice

Výměna nebo vrácení zboží

Výměna zboží:

V zákoné lhůtě do 14ti dní od převzetí zásilky můžete zboží vrátit nebo vyměnit. V případě že potřebujete vyměnit zakoupené zboží za jiné (např. výměna velikosti oblečení, helem, atd.). Je nutné nás neprodleně do 14-ti dní kontaktovat mailem na nabalmoto@nabalmoto.cz a domluvit se na výměně. Zásilku následně zašlete na naši adresu (kontakty) s kopií dokladu o koupi a připište za jaké zboží chcete vrácené vyměnit. V co nejkratší lhůtě jak jen to bude možné dle skladových zásob Vám zboží vyměníme zašleme zpět dle Vašeho požadavku.

 

Vrácení zboží:

Zakoupili jste nevhodné zboží a chcete jej vrátit? V zákoné lhůtě do 14ti dní od převzetí zboží tak můžete učinit. Je nutné se s námi nejdříve spojit mailem na nabalmoto@nabalmoto.cz a domluvit se. Do zásilky přiložíte kopii dokladu a číslo bankovního účtu kam si přejete poslat peníze zpět.

 

Podmínky pro vrácení:

Zboží musí být:

- Nepoužité a nesmí jevit známky používání

- V originálním balení, včetně visaček, štítků a kompletního dodaného příslušenství (návody, atd.)

V případě nesplnění podmínkek bude účtován přiměřený poplatek za vrácení do původního stavu nebo za znehodnocení zboží.

 

Veškeré poplatky a náklady na vrácení zboží k prodejci hradí zákazník.

Dodací podmínky

Zboží odesílá prodávající a je dodáno jeho předáním prvnímu dopravci (dopravcem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, jejímž předmětem podnikání je provozováni dopravy a pošta). Zboží bude expedováno na expediční místa sjednaná kupní smlouvou.

Pokud je sjednán osobní odběr zboží, platí, že zboží je dodáno již tím, že prodávající umožní kupujícímu nakládat se zbožím v místě organizační složky prodávajícího, z níž je expedice prováděna (umožnění osobního odběru). Za umožnění nakládání se zbožím se pro tyto účely považuje i případ, kdy během dodací doby vyzve prodávající kupujícího k odebrání zboží písemným oznámením pomocí e-mailu kupujícímu. Účinky dodání nastávají v tomto případě dnem doručení tohoto písemného oznámení v e-mailu.

Dodací lhůta je určena prodávajícím s ohledem na obvyklé dodací lhůty objednávaného zboží, avšak nezávazná. Zboží skladem běžně do 3dnů, není-li zboží skladem, je doba dodání do 10 dnů. Pokud zboží není ani u dodavatele, je objednáváno od výrobce. V případě objednávky zboží od výrobce, je doba dodání delší a je o skutečnosti zákazník informován emailem. Proti prodávajícímu nelze uplatnit jakékoli nároky z titulu nedodržení dodací lhůty. V případě, že dodací lhůta byla překročena o dvojnásobek, má kupující nárok na vrácení zálohy a zrušení kupní smlouvy. Zboží zasíláme prostřednictvím služby České pošty (CZ) nebo PPL (CZ+SK).

Varianty:


Česká Republika
Balík do ruky - dodání následující pracovní den, nejpozději 2dny.
Balík na poštu - dodání následující pracovní den, nejpozději 2dny.
PPL - doručení do 24h od expedice

Slovensko
PPL - platba předem nebo dobírka, dodání 2-4dny

Cena dopravy: 250kč s DPH při platbě předem, při platbě na dobírku 280kč s DPH.

Při nákupu nad 10 000kč s DPH = DOPRAVA ZDARMA

 

NERUČÍME ZA PŘÍPADNÉ POŠKOZENÍ ZÁSILKY DOPRAVCEM!!! 
Neručíme za případné poškození způsobené přepravou zásilky dopravcem k zákazníkovi!
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

Každé zboží je před odesláním kontrolováno (stav a kompletnost). Po dohodě, je možné převzít zboží v sídle firmy.

 

Nepřevzetí odeslané zásilky zákazníkem

POZOR: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta) budou postoupeny k vymáhání a vymáhány včetně všech nákladů s tím spojených.

Reklamační řád

 

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Pro reklamaci jako podklad je doklad o koupi, tj. faktura nebo záruční list. Bez dokladu nelze reklamaci uplatnit. Reklamace lze provést osobně v sídle prodávajícího nebo zaslat reklamované zboží zpět (včetně kompletního příslušenství) s přiloženým nákupním dokladem, záručním listem,  kontaktními údaji kupujícího a popsanou závadou. Zboží reklamované již v minulosti, též kupující doloží doklad o reklamaci. Nelze reklamovat vady zboží nesprávným nebo vadným používáním. Prodávající do 30dnů od obdržení všech podkladů a zboží sdělí kupujícímu výsledek reklamačního řízení. V případě uznání reklamace je zboží na náklady prodávajícího opraveno nebo vyměněno za stejně zboží, případně vrácena kupní cena. Místo pro posouzení reklamace je sídlo prodávajícího nebo sídlo dodavatele.

 

Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá:
a) mechanickým poškozením zboží
b) neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží
c) provedením nekvalifikovaného zásahu nebo opravy
d) zboží, které bylo upravováno zákazníkem 
e) zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.
f) spotřební zboží

 

V případě že Vám dorazilo poškozené zboží a je zjevné že vzniklo vinou přepravy. Reklamujte u přepravce, neneseme odpovědnost za poškození vinou přepravce. Zboží se snažíme balit tak, aby nedošlo k jeho poškození běžným zacházením se zásilkou.

Nákup bez DPH

Pro firmy a podnikatele: 

Na základě předložení potřebných dokladů o podnikání a plátci daně, je možné nakoupit zboží bez 21% DPH. Potřebné podklady zasílejte předem na mail: nabalmoto@nabalmoto.cz

 

 

 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.